1396/06/02 در ساعت 10:05:00

اسمارت وای فای، نماینده ایران در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۷ دوبی خواهد بود

اسمارت وای فای، در دومین حضور خود در نمایشگاه الکامپ و در مراسم رقابتی استارت آپ ها در بخش الکامپ استارز، موفق شد بهمراه ۹ شرکت دیگر، بعنوان نماینده انجمن صنفی رایانه ای کشور در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۷ دوبی انتخاب شود

اسمارت وای فای، نماینده ایران در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۷ دوبی خواهد بود

اسمارت وای فای، نماینده ایران در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۷ دوبی

اسمارت وای فای، در دومین حضور خود در نمایشگاه الکامپ و در مراسم رقابتی استارت آپ ها در بخش الکامپ استارز، موفق شد بهمراه ۹ شرکت دیگر، بعنوان نماینده انجمن صنفی رایانه ای کشور در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۷ دوبی انتخاب شود.

روابط عمومی اسمارت وای فای: در نمایشگاه امسال الکامپ، همانند دوره قبلی این نمایشگاه و برای دومین بار، استارت آپ های کشور توانستند در بخشی مستقل و تحت عنوان الکامپ استارژ، در نمایشگاه الکامپ ۹۶ شرکت کرده و به ارائه محصولات و ایده های خود بپردازند. در سال گذشته، یعنی الکامپ ۹۵، علی رغم اینکه یکی از کوچکترین سالن های نمایشگاه بین المللی تهران به این امر اختصاص داده شده بود، گرمترین بخش نمایشگاه را نیز همین سالن ایجاد کرده بود. همین امر باعث شد که دست اندر کاران این نمایشگاه اقدام به اختصاص سالنی بزرگتر به الکامپ استارز نمایند. 

اما یکی از بخش های حاشیه حضور استارت آپ ها، برگزاری رویدادی بود که به زعامت انجمن صنفی رایانه ای ایجاد شده بود و در آن استارت آپ های متقاضی در مقابل حضار و داوران و ظرف مدت تنها ۲ دقیقه می بایست به معرفی ایده و کسب و کار مبتنی به آن می پرداختند و پس از آن، داوران با پرسیدن سوالات خود، به استارت آپ مورد نظر نمره دهی می کردند. 

تیم اسمارت وای فای موفق شد در این رقابت و در دومین سال حضور خود در این نمایشگاه، با رو نمایی از نسخه دوم سیستم خود، در جمع ۱۰ استارت آپ برتر کشور قرار گرفته و بعنوان نماینده انجمن صنفی رایانه ای بعنوان نماینده ایران در نمایشگاه بزرگ جیتکس ۲۰۱۷ قرار گیرد. شایان ذکر است که نمایشگاه جیتکس، بزرگترین نمایشگاه IT، IOT و ICT در خاورمیانه است که هر ساله در شهر دوبی امارات متحده عربی برگزار و علاقه مندان و فعلان مختلفی را از سراسر کشور به این شهر می کشاند. 

اسمارت وای فای یک سیستم مدیریت وای فای است که تاکنون توانسته در بیش از ۲۲۰ مکان که عمدتا کافه ها و رستوران های شهر تهران هستند قرار بگیرد. این نرم افزار تحت وب، امکانات و کاربردهای مختلفی را برای ارائه دهنده اینترنت فراهم می کند. وظیفه احراز هویت کاربران، مدیریت کیفیت اینترنت ارائه شده، نظر سنجی و چندین امکان دیگر، مزایایی است که این سیستم خواهد داشت. 

//پایان خبر

نظر جدید
0%