امکانات

امکانات

لیست امکانات اسمارت وای فای

نمایش همهاحراز هویت اتصال یکپارچهمسیر دهینگهداری سوابق رفتار کاربران مدیریت گروه های کاربریمدیریت کاربران مشکوکفهرست اتصالات سیاهلیست هویت های تایید نشدهمدیریت کیفیت ارائه اینترنتکنترل مجوز فایل فرمت هاتجمیع سرویس های اینترنتاتصال موقتنظر سنجیارسال پیامکی خودکارگزارش گیریقابلیت مدیریت شعبمدیریت گروه های کاربرانمدیریت پیام اطلاع رسانی و اخطار مدیریتنمایش منوی خدمات
اتصال یکپارچه

اتصال یکپارچه

اتصال یکپارچه

زمانی که کاربر در یکی از اماکن عمومی مجهز به اسمارت وای فای، برای اولین بار به سیستم متصل می شود، تمامی اطلاعات هویتی او ثبت می گردد. این اطلاعات در اتصال های بعدی کاربر، به صورت بکپارچه، در سایر اماکن عمومی مجهز به سیستم اسمارت وای فای، جهت احراز هویت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به طوری که احراز هویت به صورت خودکار، و بدون دخالت کاربر صورت می پذیرد و اطلاعات هویتی او، در منابع مکان جدید نیز قابل رویت و استفاده خواهد بود.

مسیر دهی

مسیر دهی

مسیر دهی

این امکان وجود دارد که پس از احراز هویت و صدور مجوز اتصال، کاربر به صفحه ای از قبل تعیین شده هدایت شده و کاربر پس از رویت آن، به استفاده از اینترنت بپردازد.

نگهداری سوابق رفتار کاربران

نگهداری سوابق رفتار کاربران

نگهداری سوابق رفتار کاربران

اسمارت وای فای به صورت خودکار، تمامی اطلاعات رفتاری کاربران، که در زمان اتصال به سیستم صورت گرفته است را اندازه گیری و ثبت می کند. این اطلاعات شامل تعداد دفعات اتصال، میزان استفاده از ترافیک، زمان استفاده از سیستم و ردیابی مسیر حرکت کاربر می باشد.

 مدیریت گروه های کاربری

مدیریت گروه های کاربری

مدیریت گروه های کاربری

در اماکن عمومی که چگونگی اتصال کاربران مختلف، مانند پرسنل اهمیت پیدا می کند، این امکان وجود دارد که با تعریف دسته های مختلف، محدودیت ها و رفتار کاربری خاصی را برای هر دسته اعمال نمود.

مدیریت کاربران مشکوک

مدیریت کاربران مشکوک

مدیریت کاربران مشکوک

چنانچه عملکرد یک کاربر غیر عادی تشخیص داده شود، میتوان توسط مدیر، محدودیت خاصی را برای کاربر مورد نظر در سیستم اعمال نمود.

فهرست اتصالات سیاه

فهرست اتصالات سیاه

فهرست اتصالات سیاه

سیستم اسمارت وای فای به شکلی طراحی شده است که به طور خودکار، اقداماتی که جهت سو استفاده از اتصالات انجام می شود را شناسایی و از استفاده غیر مجاز تعریف شده توسط خود سیستم و یا مدیریت مکان مورد نظر جلوگیری می کند.

لیست هویت های تایید نشده

لیست هویت های تایید نشده

لیست هویت های تایید نشده

در شرایطی که عملیات احراز هویت، در مرحله وارد کردن کد تایید، از سوی کاربر نیمه کاره رها شده باشد، اطلاعات وارد شده در سیستم نگهداری شده، و به محض تایید شدن اطلاعات توسط کاربر، در هر زمان و هر مکانی که مجهز به سیستم اسمارت وای فای باشد، اطلاعات مربوطه به روزرسانی می شوند.

مدیریت کیفیت ارائه اینترنت

مدیریت کیفیت ارائه اینترنت

مدیریت کیفیت ارائه اینترنت

یکی از اصلی ترین کاربردهای اسمارت وای فای در اماکن عمومی، مدیریت چگونگی ارائه سرویس اینترنت است. این دغدغه مدیران، یعنی کنترل کیفیت مصرف اینترنت به شکل زیر انجام می پذیرد: -کنترل میزان حجم مصرفی (کنترل هوشمند دانلود) -اعمال محدودیت زمانی برای گروه های مختلف کاربران -کنترل پهنای باند (سرعت) اینترنت برای گروه های کاربران -اعمال محدودیت تعداد کاربران همزمان

کنترل مجوز فایل فرمت ها

کنترل مجوز فایل فرمت ها

کنترل مجوز فایل فرمت ها

این قابلیت، در زمانی که نیاز به اعمال محدودیت برای استفاده از شکل خاصی از فایل ها (صوت، عکس و یا فیلم و ...) با فرمت های مختلف (به طور مثال MP3، WAV و ... برای فایل های صوتی) وجود داشته باشد، کاربردی و اساسی خواهد بود.

تجمیع سرویس های اینترنت

تجمیع سرویس های اینترنت

تجمیع سرویس های اینترنت

در اماکن عمومی بزرگ مانند فرودگاه ها، هتل ها و ... ، که پهنای باند اینترنت مصرفی از ظرفیت یک خط توزیعی اینترنت فراتر باشد، اقدام به پخش چند خط توزیعی اینترنت در فضای مورد نظر می شود. در این موارد، سیستم اسمارت وای فای می تواند تمامی این خطوط را در قالب یک مسیر به صورت تجمیع ظرفیت تمامی خطوط، به کاربران خود ارائه دهد.

اتصال موقت

اتصال موقت

اتصال موقت

در مواقعی ممکن است نیاز به اتصال به اینترنت بدون احراز هویت، مطلوب باشد. این امکان به اشکال زیر فراهم شده است: -اتصال توریستی -ارائه اینترنت با محدودیت های خاص، برای استفاده موقت و سریع از اینترنت -فروش اتصال کپنی -خدمات اتصال فروشی و خرید حجم اضافه (کپن) -صفحات اختصاصی (Wall Garden) -بازدید از صفحات اینترنتی از پیش تعیین شده بدون احراز هویت -دانلود -امکان قرارگیری لینک دانلود آفلاین در صفحه نخست

نظر سنجی

نظر سنجی

نظر سنجی

اسمارت وای فای، امکان تعریف نظر سنجی های کوتاه چهار گزینه ای را فراهم کرده است. به شکلی که آدرس صفحه اینترنتی سوالات مورد نظر مدیر مجموعه، حین استفاده یا در زمانی مشخص پس از قطع اتصال کاربر از سیستم در قالب یک پیام متنی محتوی آدرس مورد نظر، به کاربر ارسال می گردد. -استفاده از سوالات پیش فرض -تعیین اجباری و اختیاری بودن پاسخ دهی به سوال -قرارگیری اطلاعات نظر سنجی در سوابق کاربر پاسخگو

گزارش گیری

گزارش گیری

گزارش گیری

در بخش کنترل مدیریت، می توان از تمام اطلاعات ممکن گزارشات مختلفی تهیه کرد. از جمله این گزارشات، وضعیت ثبت نام ها، وضعیت حجم و ترافیک به صورت کلی و یا برای هر کاربر، گزارشات نظر سنجی، پیام کوتاه و ... می باشد. تمامی این گزارشات به صورت نموداری و یا در جداول مختلف، با اماکن عمومی مرتب سازی بر اساس مواد تشکیل دهنده گزارش، ارائه می گردند.

قابلیت مدیریت شعب

قابلیت مدیریت شعب

قابلیت مدیریت شعب

مجموعه هایی که دارای شعبات مختلفی هستند و تمایل به ایجاد یکپارچگی سیستم را دارند، می توانند از امکان تعریف شعبات بهره مند شوند. در صورت تعریف این امکان، مدیر برند یا کل شعب، توانایی دسترسی به اطلاعات شعب به صورت یکجا و یا تفکیکی هر شعبه را خواهد داشت. ضمن اینکه مدیران هر شعبه نیز می توانند در صورت تایید مدیر کل شعب، امکان دسترسی به اطلاعات شعبه تحت مدیریت خود را داشته باشند.

مدیریت گروه های کاربران

مدیریت گروه های کاربران

مدیریت گروه های کاربران

در پنل مدیریت، امکان مدیریت کاربران فراهم شده است. به شکلی که مدیر مجموعه می تواند دسته بندی کاربر و اطلاعات مربوط به او را به صورت دستی ویرایش و یا حذف کند.

مدیریت پیام اطلاع رسانی و اخطار مدیریت

مدیریت پیام اطلاع رسانی و اخطار مدیریت

مدیریت پیام اطلاع رسانی و اخطار مدیریت

در صورت نیاز، مدیر مجموعه می تواند با انجام تنظیمات لازم در بخش نظر سنجی، نسبت به دریافت هرگونه اطلاعات از نظر سنجی در قالب پیام کوتاه اقدام نماید. این تنظیمات، امکان دریافت پیام به ازای تمام نظر سنجی ها، و یا دریافت پیام برای یک پاسخ خاص در پنل مدیریت وجود دارد.

نمایش منوی خدمات

نمایش منوی خدمات

نمایش منوی خدمات

این امکان در اسمارت وای فای تعریف شده است که پس از اتصال کاربر و هنگام شروع، دکمه نمایش منوی خدمات مجموعه به نمایش گذاشته شود.