1396/12/12 در ساعت 00:00:00

مقام اول رویداد دیموند اکسپو به اسمارت وای فای رسید

به گزارش روابط عمومی اسمارت وای فای، تیم اسمارت وای فای، بعنوان یکی از شرکت کنندگان در اولین دوره رویداد دیموند اکسپو، توانست در بین ۲۰ استارت آپ، مقام اول را کسب و جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی این رویداد را به خود اختصاص دهد

مقام اول رویداد دیموند اکسپو به اسمارت وای فای رسید

مقام اول رویداد دیموند اکسپو به اسمارت وای فای رسید

استارت آپ اسمارت وای فای، بعنوان یکی از شرکت کنندگان در اولین دوره رویداد دیموند اکسپو، توانست در بین ۲۰ استارت آپ حاضر، مقام اول این رویداد را کسب و جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی در نظر گرفته شده برای مقام اول را به خود اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومی اسمارت وای فای به نقل از وبسایت دیموند، در تاریخ نهم اسفندماه ۹۶ ، شتابدهنده دیموند موفق شد تا اولین رویداد DMOND Expo را برگزار نماید. DMOND Expo  آوردگاهی برای رقابت استارتاپ‌های برگزیده رویدادهای DMOND Pitches است  که در سال گذشته، بصورت ماهانه برگزار شدند.  شیوه ارائه استارتاپ‌ها در این رویداد متفاوت بود و هر استارتاپ در قالب یک ارائه آسانسوری، در مدت ۲ دقیقه کسب و کار خود را ارائه نمود. علاوه بر استارتاپ‌ها، دیگر مهمانان این رویداد از  داوران رویدادهای پیشین دیموند، سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی، مربیان، خبرگزاری های (نوپانا، آنا، دیجیاتو، پیوست، اکوسیستم) و متخصصان حوزه کارآفرینی بودند که از طریق سازوکار رای‌گیری آنلاین، به استارتاپ مدنظر خود رای دادند. تاکنون این رویداد با استقبال و مشاهده بیش از ۶۰۰ نفر از علاقه‌مندان همراه بود. همچنین در کنار این برنامه، یک رای گیری مردمی توسط سامانه تامین مالی جمعی کارن کراد برگزار شد که یک هفته قبل از طریق بات تلگرام شروع شد و تا روز رویداد بیش از ۸ هزار نفر در این رای گیری شرکت کردند.

 

دیموند اکسپو، رویدادی است که توسط شتاب دهنده دیموند و با هدف آشنایی بیشتر با استارت آپ های موفق و ایجاد تعامل بین ایده ها و سرمایه گذاران برگزار می شود. 

 

در این رویداد ۱۹ استارت آپ به ارائه پرداختند که در این بین اسمارت وای فای توانست مقام اول را کسب کند. سایر شرکت کنندگان به شرح زیر می باشند: 

  1. کادرو: پلتفرم سفارش عکاس حرفه ای به صورت آنلاین، یا به تعبیر خودشان، اسنپ برای عکاسان است.
  2. کمدا: این استارتاپ شیرازی پلتفرم به اشتراک‌گذاری پوشاک است. این استارتاپ از دغدغه های  زیست محیطی، اسراف لباس و کمبود آب صحبت کرد.
  3. یادیز: اپلیکیشن یادگیری هوشمند که فلش کارت های درسی را با الگوریتم خاصی برای مخاطب مرور می کند. این استارتاپ از همکاری با کانون فرهنگی آموزش قلمچی صحبت کرد.
  4. آرانایس: پلتفرمی برای رزرو آنلاین آرایشگاه در تهران است و مجموعه ای از بهترین آن ها را درسامانه خود ثبت کرده است.
  5. بلیتو: شعار این تیم، “بی برنامه نمونید” است، بلیتو پلتفرمی برای خرید بلیت رویدادهای فرهنگی و هنری و اطلاع رسانی آن ها است.
  6. آپارنو: این استارتاپ شیرازی، در حوزه شهر هوشمند و مدیریت ساختمان فعالیت می کند. اپلیکیشن آپارنو عملکردی مشابه مدیر ساختمان دارد.
  7. دوتست: در حوزه آموزش الکترونیک و برگزاری آزمون های آنلاین فعالیت می کند.
  8. ادلیفت: پلتفرم تبلیغات درون تاکسی است که از طریق نصب تبلت درون اتوموبیل، در آن فیلم های تبلیغاتی پخش می کنند.
  9. بوکینگ ویلا: موتور جستجوی ویلا و آپارتمان در بسیاری از شهرهای ایران است و ویلاهای شخصی را بدون واسطه با قیمت مناسب برای اجاره پیشنهاد می دهد.
  10. آچاره: استارتاپی برای ثبت درخواست و ارائه خدماتی مثل نظافت، تعمیرات، اسباب کشی و  مانند آن است که توانسته تا کنون بیش از ۹۹۳۵۵ کارفرما جذب کند.
  11. لامینور: پلتفرم آموزش آنلاین موسیقی است. این استارتاپ به برخی مشکلات از جمله زمان و پول در حوزه یادگیری موسیقی اشاره کرد.
  12. عروس برون: فعالیت اصلی این استارتاپ، برنامه ریزی آنلاین مجالس عروسی است که خدمات دهندگان عروسی را با توجه به بودجه و  امکانات به زوج های جوان معرفی می کند.
  13. ایت بیت: این استارتاپ یخچالی پر از میان وعده و اسنک به فضاهای کاری می دهد تا کارمندان بتوانند تغذیه سالم و مناسب داشته باشند.
  14. بزنیم بیرون: پلتفرم برنامه ریزی سفر و گردش است و در زمینه فروش تورهای مسافرتی و معرفی مکان های دیدنی ایران فعالیت می کند.
  15. صورتی ها: این استارتاپ تبریزی، مجله آنلاین مخصوص بانوان است و با محتوای به روز در موضوعات مورد علاقه بانوان، بیش از ۶۰۰۰ کاربر فعال دارد.
  16. رونگار: پلتفرم مدیریت همه شبکه های اجتماعی است که از طریق آن می توانید نوع و زمان بندی محتوای ارسالی خود را مدیریت کنید.
  17. ایران فود سرویس: این استارتاپ تامین کننده مواد اولیه سالم مورد نیاز ارائه دهندگان مواد غذایی مانند رستوران ها و کافه ها است.
  18. دور نیست: این استارتاپ از طریق سفر به نقاط مختلف ایران و ساخت مستندهای طبیعی از فضاها و مردم، سعی می کند سفری مجازی را برای افراد فراهم کند.

گفتنی است که اسمارت وای فای اسمارت وای فای یک سیستم هوشمند کنترلی یکپارچه تحت رایانش ابری می باشد که به واسطه قرارگرفتن یک دستگاه سخت افزاری (روتر)، میزبانی شده و بین اینترنت یک مجموعه و کاربران آن قرار گرفته و وظیفه مدیریت اینترنت و رفتار کاربران آن را بر عهده می گیرد. در واقع این سیستم یکپارچه، کنترل بر وای فای اماکن مختلف، رفتارهای موجود در آن و احراز هویت کاربران آن را ممکن می سازد. 

پایان خبر/

نظر جدید
0%