1397/10/23 در ساعت 00:00:00

برگزیده سه استارتاپ VCCUP دانشگاه شریف

اسمارت وای فای در اولین حضور خود در دهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف در سال 97 تحت عنوان VCCUP و در حضور داوران و سرمایه گذاران با معرفی ایده های خود و به عنوان یک شرکت دانش بنیان و کارآفرین توانست برگزیده سه استارتاپ برتر این جشنواره گردید.

برگزیده سه استارتاپ VCCUP دانشگاه شریف

اسمارت وای فای برگزیده سه تیم برتر دهمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف  در سال 97 تحت عنوان VCCUP 
تیم اسمارت وای فای بعد از کسب مجوز دانش بنیان با اولین حضور خود در  VCCUP   توانست جزو  سه تیم برتر در بخش استارتاپ ها شود. اسمارت وای فای با معرفی ویژگی های شاخص خود اعم از مدیریت وای فای و بازاریابی وای فای که در نوع خود بی رقیب نیز هست مورد توجه داوران این بخش قرار گرفت. جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار رویدادی است که به اهتمام مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شده است.


این جشنواره در دو بخش شامل ایده‌ - طرح نو آورانه و استارتاپ‌ها برگزار گردید
تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی در حضور داوران، سرمایه‌گذاران و اعضای هیئت‌ علمی به ارائه طرح و ایده خود پرداخته و درنهایت از میان آنها 3 تیم اسمارت وای فای، بهزی و اتیچر از بین استارتاپ ها به عنوان 3 تیم برتر در بخش استارتاپ ها انتخاب شدند و به آن ها جوایز نقدی و غیرنقدی ارائه گشت.


دکتر مجتبی موحدی مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف طی سخنانی به تاریخچه برگزاری نه دوره قبلی این جشنواره اشاره کرد و توضیحاتی راجع به انتخاب و ارزیابی برگزیدگان برتر ارایه کرد.
وی گفت: جشنواره کار آفرینی شریف عرصه‌ای است برای ارائه دستاوردهای فنی- پژوهشی دانشجویان، دانش‌آموختگان، اساتید دانشگاه ها، کارآفرینان، صاحبان ایده های کسب و کار و از سوی دیگر فضایی است برای طرح نیازمندی‌های صنعت، که نهایتاً از رهگذر سرمایه‌گذاری صنعت در کسب‌و‌کارهای دانش‌بنیان، فرصتی را برای همکاری موثر و نظام‌مند صنعت و دانشگاه فراهم می‌آورد.
وی افزود: هدف اصلی ما از برگزاری این جشنواره این است که صاحبان ایده و کارآفرینان را به سرمایه گذاران معرفی کنیم، یعنی تلاش ما بر این است که در پایان بتوانیم با جذب سرمایه، طرح های برگزیده را به مرحله ی تجاری سازی برسانیم
مراسم اختتامیه دهمین دوره از این جشنواره با حضور اسمارت وای فای در دو بخش شامل ایده‌ - طرح نو آورانه و استارتاپ‌ها برگزار گردید و ایده ها و طرح های شرکت کننده در هر سرفصل بطور جداگانه داوری و ارزیابی شد و برگزیدگان هر حوزه مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

نظر جدید
0%