1398/04/29 در ساعت 21:00:00

ارزیابی هوشمند و باشگاه مشتریان هوشمند

رونمایی از پلتفرم های باشگاه مشتریان هوشمند Smart Club و ارزیابی هوشمند Smart Evaluation توسط تیم اسمارت وای فای در الکامپ استارز 1398 و شرکت در مسابقات الکامپ پیچ 1398

ارزیابی هوشمند و باشگاه مشتریان هوشمند

پس از گذشت چهار سال و توسعه محصول اسمارت وای فای، محصولات جدیدی را روانه‌ی بازار کردیم. مفتخر هستیم در رویداد بزرگ الکامپ استارز 1398 دو محصول ارزیابی هوشمند و باشگاه مشتریان هوشمند را بصورت عمومی رونمایی و معرفی کنیم.

وقت آن رسیده است که پس از رونمایی این محصولات، به معرفی ارزیابی هوشمند و باشگاه مشتریان هوشمند بپردازیم.

Smart Club & Smart Evaluation

ارزیابی هوشمند

یک پلتفرم هوشمند است که به ارزیابی دقیق از عملکرد مجموعه های خدماتی می پردازد و گزارشات دقیق از نظرات مشتریان و عملکرد نیرو های انسانی مرتبط با مشتریان با کمک سیستم نظر سنجی خود می دهد

به طور کلی در کافه و رستوران‌ها سیستم نظرسنجی دقیقی وجود نداشت و تیم ما بر آن شد تا بررسی جوانب مختلف این موضوع اقدام به تولید محصولی کاربردی در این زمینه کند. ارزیابی هوشمند محصولی است که می‌تواند مدیران کافه و رستوران‌ها و دیگر مراکز خدماتی را در امر نظرسنجی از مشتریان خود یاری دهد.

 

در حال حاضر  شیوه‌های نظرسنجی را که به طور معمول استفاده می شود به صورت کاغذی، استند الکترونیکی و یا بصورت تماس تلفنی است. در حقیقت ما یک شیوه جدید و کاملا خودکار به این روش ها اضافه کرده ایم.روش های قبلی ایراد هایی داشت ، از جمله ایرادهای آن این است که با فرض اینکه مشتریان در این شیوه های متداول در نظرسنجی شرکت می‌کردند، مدیران نمی‌توانستند متوجه بشوند که آن مشتری که نظرسنجی کرده است، مشتری وفادار است یا خیر؟ چند بار به کافه یا رستوران یا مرکز خدماتی او آمده است؟ سفارشاتش چه بوده است؟ از پرسنل مجموعه راضی است یا خیر؟ و مهترین موضوع اینکه اطلاعات فاکتور مذکور به نظرسنجی متصل نیست. با تمام این مشکلات مدیر مجموعه نیز باید تمامی این اطلاعات را به صورت دستی جمع‌آوری کند و سپس آنها را آنالیز و تحلیل کند. در کنار این موضوعات از مشتریان غیرحضوری نمی‌تواند نظرسنجی به عمل آورد، مگر به صورت تلفنی اینکار را انجام دهد که اینکار مستلزم نیروی انسانی و وقت و هزینه‌ی بیشتر است.

 تیم ما بر آن شد سیستم ارزیابی هوشمند را تدوین و توسعه کند و به بازار ارائه دهد. این سیستم به صندوق‌های فروش و نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان متصل می‌شود تا بدین وسیله با مشتریان ارتباط برقرار کند. سیستم بدین گونه طراحی شده است که پس از زمانی مشخص از سفارش مشتری، دعوتنامه‌ای(به صورت پیامک حاوی لینک) به او ارسال می‌شود. پس باز کردن لینک، مشتری با طراحی سوالات نظرسنجی صورت گرفته، می‌تواند در نظرسنجی مجموعه شرکت نماید. مدیر مجموعه با داشتن سیستم ارزیابی هوشمند می‌تواند بفهمند کدام مشتری وفادار است، چه چیزهایی سفارش داده است و حتی اگر مشتری ناراضی باشد در همان لحظه که مشتری نظرسنجی خود را در سیستم ارزیابی هوشمند ثبت کرده است به مدیر مجموعه اعلان نارضایتی مشتری از سفارش یا نحوه عملکرد پرسنل و یا هرچه که با مذاق مشتری سازگار نبوده است را ارسال می‌نماید.

گزارشات مختلفی در آن تعبیه شده است که به دلخواه مدیر مجموعه می‌تواند تنظیم شود. این گزارشات می‌تواند هر شب به صورت خودکار  ارسال شود یا فقط پیامک نارضایتی ارسال شود و یا با استفاده از پنل ابری سیستم ارزیابی هوشمند به ارزیابی عملکرد مجموعه‌ی خود با توجه به نظرسنجی مشتریان بپردازد.

 

نکته‌ی جذاب سیستم ارزیابی هوشمند لیگی است که می‌تواند در مجموعه‌های زنجیره‌ای یا به عبارتی مجموعه‌هایی که به صورت شعبه‌ای هستند، راه‌اندازی کند و این موضوع باعث می‌شود هر شعبه از مجموعه برای پیشی گرفتن از شعبه‌ی دیگر تلاش بیشتری در راستای جلب رضایت مشتریان خود نماید. لازم به ذکر است در این حالت تقلب یاب هوشمندی تعبیه شده است که نگذارد شعبه‌ای تخلفی برای بهتر شدن خود مرتکب شود. این تقلب یاب تمامی گزاراشات تقلب را به مدیر برند ارسال و او را در جریان تقلب شعبه متقلب قرار می‌دهد.

باشگاه مشتریان هوشمند 

یک پلتفرم یکپارچه ابری است که به سیستم های داخلی مجموعه متصل میشود و یک سیستم خودکار یکپارچه برای ایجاد باشگاه مشتریان ایجاد می کند.

مشکل دیگری که در رستوران‌ها رصد شد، نبود یک باشگاه مشتریان یکپارچه بود. مدیران مجموعه می‌بایست یک باشگاه مشتریان مجزا با سیستم احراز هویتی مجزا تهیه می کردند که به صورت کارت و یا تبلت بود. در این حالت مشتریان باید با خود اظهاری بیان میکردند که چه مقدار خرید کردند و از همه مهم تر یک نیروی انسانی وظیفه کنترل مجزا روی آن را داشت و امکان تقلب افزایش می یافت  و در نهایت میتوان گفت یک سیستم یکپارچه باشگاه مشتریان وجود نداشت که عملکرد صحیحی داشته باشد.

 

تیم ما باشگاه مشتریان هوشمندی روانه‌ی بازار کند که به طور کلی اتوماتیک ( باشگاه مشتریان خودکار )  است و تمام مسائل ذکر شده را حل نمایند و به مدیران کمک کند یک سیستم باشگاه مشتریان یکپارچه متصل به سیستم فروش داشته باشند. این سیستم به صورت اتوماتیک مشتریان را دسته‌بندی می‌کند، کیف پول مجزا برای مشتریان ایجاد می‌کند و این کیف پول را با توجه به خریدهای مشتری بصورت هوشمند شارژ می‌کند و به مدیران کمک می‌کند مشتریان بازگشت به مجموعه داشته باشند (Customer Retention). مزیت این باشگاه مشتریان این است که نیاز به کارت و یا تبلت ندارد و فقط با ارسال یک کد اعتبارسنجی یکبار مصرف، مشتری می‌تواند از اعتبار خود استفاده نماید و به مجموعه برگردد. در این سیستم نیز تمامی مشتریان غیرحضوری می‌توانند عضو باشگاه مشتریان شوند و از مزایای باشگاه مشتریان مجموعه استفاده نمایند. از طرفی مدیر مجموعه کار آسانی دارد و فقط باید یکبار در پنل ابری تنظیمات مجموعه‌ی خود را اعمال نماید و در هر زمانی می‌تواند گزارشات مدنظر خود را بگیرد.

اگر یک مجموعه خدماتی را یک بدن انسان در نظر بگیریم مدیران مجموعه ها  مغز مجموعه و صندوق فروش قلب یک مجموعه است. ارزیابی هوشمند و باشگاه مشتریان هوشمند قوت قلب مجموعه‌ی شماس و به قلب مجموعه توان می بخشد.

قیمت این سامانه پس از رونمایی برای استفاده از یکسال تقریبا 5 میلیون تومان است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد پلتفرم ارزیابی و باشگاه مشتریان هوشمند  می‌توانید با ما تماس بگیرید.

باشگاه مشتریان کافه () باشگاه مشتریان رستوران () ارزیابی هوشمند () باشگاه مشتریان هوشمند () ارزیابی و کلوپ هوشمند () Smart Evaluation () Smart Club () کلوپ هوشمند ()
نظر جدید
0%